Nápověda - Požadavky na údržbu

Zpět


Úvod

Volba slouží pro zadávání požadavků na údržbu domů. Požadavek je následně zpracován odpovědnou osobou Správce.
Rozsah zobrazených požadavků se liší podle profilu uživatele.

Jako funkcionář SA/SV můžete zadávát požadavky na údržbu k jednotkám, k jednotlivým číslům popisným nebo k celému domu.
Požadavek je ihned předáván ke zpracování odpovědné osobě Správce.

Jako uživatel prostoru domu vidíte jen ty požadavky, které jste zadal Vy osobně.
Můžete zadávat požadavek na údržbu pro Váš prostor případně požadavek na celý dům.

Pokud zadáte požadavek na běžnou opravu, musí Vám požadavek schválit osoba z výboru domu (předseda SA/SV).
Požadavky typu havárie jsou automaticky předány ke zpracování odpovědné osobě Správce.



Obrazovka přehledu Požadavků na údržbu




Vkládání nového požadavku

Tipy pro zadání nového požadavku:

  • Typ požadavku - dle uvedeného nastavení.

  • Číslo požadavku - je přiděleno automaticky.

  • Zatím neposílej správci – Na toto zaškrtátko pozor! Pokud je zaškrtnuto, požadavek zůstane ve stavu “přípravy“, ale neodešle se ke zpracování.

  • Název požadavku – jedná se o pole pro zjednodušený název, označení.

  • Tip: Někomu teče topení. Do pole „Název požadavku“ zapište „Oprava topení byt č. xx“. Do pole „Detailní popis“ pak napište podrobnosti včetně telefonu na dotčenou osobu.

  • Detailní popis. Podrobnější textová specifikace požadavku.

  • Přidat dokumenty, foto. Připojení souborů k záznamu (povoleny jsou PDF, a grafické formáty).



Status - stav zpracování požadavku

Status:
Mění se v závislosti na průběhu zpracování požadavku správcem.

  • Čeká na uvolnění (požadavek byl zadán běžným uživatelem a musí ho schválit např předseda SA/SV)

  • Čeká na na schválení výborem (požadavek byl zadán běžným uživatelem a musí ho schválit např. předseda SA/SV)

  • Platný požadavek (požadavek je platný a čeká na převzetí ke zpracování u správce)

  • Převzato správcem (požadavek je platný správce ho řeší)

  • Vyřešeno (požadavek byl vyřešen - ve sloupci Výsledek je upřesněn způsob řešení.)



Schválení SA/SV

Schvalovat požadavky může za dům pouze určená osoba např. předseda SA/SV.
Schvalují se pouze požadavky, které zapíší běžní uživatelé prostor.
Teprve po schválení je požadavek předán k vyřešení Správci.

Pokud je cokoli ke schválení, je v poli SCHVÁLENÍ SA/SV aktivní „kostička“ a záznam má červenou barvu.

  • Aktivní schválení požadavku zástupcem domu kliknutím se zobrazí formulář schválení/zamítnutí požadavku

  • Požadavek byl schválen zástupcem domu kliknutím se zobrazí údaje o schválení zástupcem domu

  • Požadavek byl zamítnut kliknutím se zobrazí údaje o zamítnutí zakázky



Výsledek

Výsledek zobrazuje jakým způsobem byl požadavek správcem vyřešen.

Výsledek může nabývat těchto hodnot.

  • zakázka... (požadavek byl objednán touto zakázkou u dodavatelské firmy - kliknutím se zobrazí detail zakázky)

  • zamítnuto (požadavek byl zamítnut)

  • zařazeno do plánu (požadavek byl zařazen do plánu údržby domu)



Akce

Kliknutím na ikonu akce vyvoláte přislušnou volbu.

  • Detail požadavku

  • Komentář (volba dovoluje zapsat komentář k požadavku. Text je zaslán pomocí notifikace kontaktním osobám určeném v požadavku)

  • Oprava požadavku (požadavek lze opravovat do okamžiku než je systémem předán ke zpracování správci)